اکسیژن
اکسیژن
اطلاع رسانی، آموزش و فرهنگ سازی برای دستیابی به هوای پاک در کشور

 

عکس : IREN

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: اولین بارندگی ها در اهواز منجر شد به این که شش هزار و 300 نفر از مردم شهر اهواز به دلیل بیماری های تنفسی در بیمارستانها بستری شوند که علل این عارضه همچنان در حال بررسی است اما با وجود ارائه تمامی خدمات لازم در بیمارستانها همچنان چند نفری بستری هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: شهردار جدید اهواز باید برنامه ریزی های مدونی را برای حل مشکل بافتهای فرسوده داشته باشد.به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا آملازاده پیش از ظهر چهارشنبه در یازدهمین نشست ادواری مدیریت بحران کلانشهرهای کشوردر اهواز اظهار کرد: یکی از مسائلی که ممکن است در آینده برای شهر اهواز بحرانی شود وجود بافتهای فرسوده در این شهر است.

وی افزود: به رغم اینکه مطالعات بسیاری درخصوص مدیریت بحران انجام شده اما در برخی موارد اتفاقاتی روی می دهد که قابل پیش بینی نبوده و در چهارچوب برنامه های بحران نیز پیش بینی نشده است.

مراجعه6600 اهوازی به بیمارستان بعد از باران اخیر

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان اضافه کرد: استان خوزستان بر روی نوار زلزله قرار دارد اما خوشبختانه تاکنون استان خوزستان و شهر اهواز دچار زلزله ای نشده است که منجر به شرایط بحرانی شود اما همیشه باید برای شرایط حساس و بحرانی آماده بود.

آملازاده اضافه کرد: اولین بارندگی ها در اهواز منجر شد که شش هزار و 300 نفر از مردم شهر اهواز به دلیل بیماری های تنفسی در بیمارستانها بستری شوند که علل این عارضه همچنان در حال بررسی است اما با وجود ارائه تمامی خدمات لازم در بیمارستانها همچنان چند نفری بستری هستند.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات اساسی در شهر اهواز در زمانهای بارندگی است، ادامه داد: در فاصله یک بارندگی نیم ساعته و بالای 30 میلی متر شهرهای استان خصوصا اهواز  دچار مشکل می شوند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان عنوان کرد: با وجودی که در زمان هشت سال دفاع مقدس تمامی کشور در شرایط بحرانی به سر می برد، این بحران در استان خوزستان ملموس تر و آثار آن همچنان باقیمانده است.

مطالب مرتبط :

آلودگی هوا در اهواز پیچیده و جدی است

نماینده مجلس: تحریم، عامل آلودگی هوای اهواز

بازهم باران،اهوازی ها را به بیمارستان فرستاد

باران‌های اسیدی نفس خوزستان را گرفت

روز اهوازی ها شب شد/ آلودگی هوا به 10 برابر استاندارد رسید

موضع قابل قبول نمایندگان خوزستان در دفاع از مردم خوزستان

بوی مشمئز کننده همچنان اهوازی ها را آزار می دهد/ پرونده به معاونت سیاسی ارجاع داده شد

صدور حکم دادگاه برای عامل اصلی انتشار بوی بد

ابتکار: اهواز رتبه آلوده ترین شهر جهان را کسب کرده است

افزایش مهاجرت از خوزستان به دلیل مشکلات زیست‌محیطی

آلودگی هوای خوزستان 50 برابر حد مجاز/ تهران خودپالایی‌ را از دست داده است

عکس - آلودگی هوا در اهواز

 کاریکاتور - آلودگی هوای اهواز


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در تاريخ جمعه 17 آبان 1392برچسب:اهواز,بیمارستان,خوزستان,بیماری های تنفسی,بارندگی, توسط دکتر سید علیرضا عظیمی |
.: Weblog Themes By LoxBlog :.